Výstava ve výlohách Fotograf Gallery poeticky reaguje na změny ve vnímání těla, které nejenže je v současné době podrobeno vnějšímu, neobvykle přísnému lékařskému dozoru, ale zároveň i novým subjektivním zkušenostech. Jak pokračuje doba, kdy se nemáme setkávat, dotýkat a zčásti se ani vidět, cosi se a námi děje… Fotografickou montáž Lenky Glisníkové a Karolíny Matuškové lze vnímat jako volnou variaci na kafkovskou proměnu, která se odehrává v renoirovsky prosluněném prostředí jarní, probouzející se přírody. Metamorfóza postupuje, aniž si ji zprvu musíme povšimnout. Pak na zádech ucítíme pancíř z hliníkové slitiny a naše měkké tkáně nezačnou dřevnatět. S uvědoměním si skutečnosti, že „brouky“ jsme vždy byli víc, než jsme si kdy chtěli připustit, a ke kyborgům nám zbývají poslední krůčky, se reorganizují vztahy mezi přírodou, člověkem a technologií.
Glisníková s Matuškovou (obě nar. 1990) společně studovaly ve fotografických ateliérech Fakulty umění v Ostravě a UMPRUM v Praze. Po výstavě ve zlínské galerii Kabinet T. se jedná o jejich druhé společné umělecké vystoupení. Zejména módní a komerční fotografii se ale věnují pod společnou identitou shotby.us. Za snímky pro Radio Wave nebo Dolce Vita byly vloni nominovány na ocenění Czech Grand Design.